InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Kringloopwinkels in Uden: openingstijden en voorzieningen

Kringloopwinkels in Uden: openingstijden en voorzieningen

Kringloopwinkels in Uden: openingstijden en voorzieningen In Uden zijn twee kringloopwinkels gevestigd. Eén van deze kringloopwinkels is in 2017 de grootste kringloopwinkel van Nederland. De kringloopwinkels in Uden bieden een groot assortiment aan tweedehands goederen, zoals speelgoed, antiek, lp’s, boeken en elektrische apparaten. Bij de grootste kringloopwinkel in Uden kunt u zelfs eten en naar de kapper. Met een groot aanbod aan spullen is het aan te raden om eens de kringloopwinkels in Uden te bezoeken.

Hoe kom ik in Uden?

De twee kringloopwinkels in Uden zijn dicht bij elkaar gelegen. Met de auto zijn de kringloopwinkels binnen 5 minuten van elkaar te bereiken. Bij beide kringloopwinkels is voldoende parkeergelegenheid en bent u snel bij de ingang. Uden is eenvoudig te bereiken via de A50. Wanneer u op de A50 de afslag Volkel of Uden neemt, bent u binnen vijf tot tien minuten bij de kringloopwinkels. Wanneer u van de Midden-Peelweg komt, kunt u de kringloop snel bereiken door de afslag Odiliapeel te nemen. U volgt dan de weg langs vliegbasis Volkel en gaat vervolgens de Industrielaan op. U bent dan in de buurt van beide kringloopwinkels.

Kringloopwinkel: Kringloop Uden

Kringloop Uden is in 2017 de grootste kringloopwinkel van Nederland. De winkel heeft maar liefst een vloeroppervlakte van 3.500 vierkante meter en telt twee verdiepingen. Dagelijks komen in deze kringloopwinkel veel nieuwe producten die door de medewerkers worden gesorteerd en gecontroleerd. Vervolgens worden ze in de winkel geplaatst.

De kringloopwinkel is verdeeld in diverse ruimtes. In de ruimtes worden elektrische apparaten, boeken, lp’s, antiek, meubels en banken en kerstspullen verkocht. Wanneer u honger en dorst hebt gekregen van het snuffelen tussen de spullen, kunt u een lekker hapje eten of drankje nemen in het restaurant. Hierbij hebt u keuze uit lekkere menu’s, broodjes of een warme snack. Uiteraard tegen een lage prijs. Bij Kringloop Uden is het zelfs mogelijk om voor een lage prijs naar de kapper te gaan. In de kapsalon kunnen uw haren geknipt, gepermanent of geverfd worden.

Bent u nieuwsgierig geworden naar de Kringloop Uden? Dan kunt u een sfeer impressie krijgen door dit filmpje te bekijken.

Adresgegevens

Adres: Loopkantstraat 25B Uden
Tel: 0413 - 24 61 10

Openingstijden 2017

Ma t/m zat: 9.00 - 17.00 uur
Vrijdagavond tot 20.00 uur

Openingstijden kapsalon 2017

Ma t/m don 9.00 - 17.00 uur
Vrij 9.00 - 18.00 uur
Zat 9.00 - 14.00 uur

Kringloopwinkel: ‘Stichting de Banken’

De kringloopwinkel van Stichting de Banken is in 2016 van Mariaheide verhuisd naar Uden. Het gebouw in Mariaheide was oud, koud en er waren lekkages. Dit zorgde ervoor dat er geen ideale werksituatie voor de vrijwilligers was. In Uden zet de kringloopwinkel in 2016 een nieuwe stap. Mede doordat gemeente Veghel geen medewerking verleende voor een goede huisvesting.

De kringloopwinkel van Stichting de Banken biedt tweedehandse goederen voor een prikkie aan. Ook bij deze kringloopwinkel worden meubels, speelgoed, boeken, antiek en lp’s verkocht. Het bijzondere aan deze kringloop is dat ze veel zorgmaterialen aanbieden. Te denken valt aan rollators, krukken en Pampers. De kringloopwinkel van Stichting de Banken is een stuk kleiner dan de andere kringloopwinkel in Uden. Toch heeft de kringloopwinkel van Stichting de Banken twee verdiepingen.

Adresgegevens

Adres: Energielaan 2B, 5405 AD Uden
Tel: 06-57775916

Openingstijden 2017

Ma: Gesloten
Di t/m Vrij: 10.00 – 17.00 uur
Za: 10.00 - 16.00 uur

Spullen brengen naar de kringloop

De kringloopwinkels halen bruikbare spullen graag bij u op. Het is hiernaast mogelijk om de spullen ook zelf naar de kringloopwinkels te brengen.

Kringloop Uden

Tijdens de openingstijden is het mogelijk om uw spullen naar Kringloop Uden te brengen. Belangrijk is wel dat de spullen in goede staat zijn. Wanneer u twijfelt of de goederen in goede staat zijn, kunt u contact opnemen met de kringloopwinkel. Het is hiernaast mogelijk dat uw spullen thuis worden opgehaald. Het ophalen van de spullen is gratis. U krijgt hier geen vergoeding voor.

Kringloop ‘Stichting de Banken’

Bij deze kringloopwinkel kunt u van dinsdag tot en met zaterdag spullen brengen tussen de tijden 10.00 uur en 16.00 uur. Alleen de spullen die bruikbaar zijn, worden aangenomen. Gebruikte matrassen en dekbedden worden niet aangenomen. Wanneer u wilt dat spullen worden opgehaald, kunt u een afspraak maken.

Kringloopwinkels in de buurt van Uden

Wanneer u een dagje kringloopwinkels gaat bezoeken, kunt u ook kringloopwinkels bezoeken in de buurt van Uden. In de buurt van Uden zijn de volgende kringloopwinkels:

Kringloop ‘De Florijn’

Adres: De Vlonder 47, 5427DB Boekel
Tel: 06-53651128

Kringloopwinkel ‘Boedel Totaal’

Adres: Heuvelplein 93, 5741 JJ Beek en Donk
Tel: 06-23093407

Kringloopwinkel Helmond

Adres: Noorddijk 2, 5705 CX Helmond
Tel: 0492-546893

Kringloopwinkel ‘D’n Zundzolder’

Heilig Hartplein 27, 5462 Veghel
Telefoon: 06-43610670
© 2017 Thijs1993, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Kringlopen in Zwolle: adressen en openingstijdenKringlopen in Zwolle: adressen en openingstijdenZwolle is voor een middelgrote stad verbazingwekkend rijk aan kringlopen en tweedehands winkels. Er zijn verschillende s…
Spullen schenken aan KringloopwinkelIedereen heeft wel een aantal spullen in huis staan die hij of zij niet meer gebruikt. Een oud bankstel, een klerenkast,…
Swiss Sense: vestigingen, adressen en openingstijdenDe bedden van Swiss Sense staan bekend om het hoge comfort dat ze bieden. Het is daarom geen wonder dat Swiss Sense een…
Kringlopen in Eindhoven: adressen en openingstijdenKringlopen in Eindhoven: adressen en openingstijdenVoor wie van kringlopen en het snuffelen tussen tweedehands spullen houdt is Eindhoven absoluut een aanrader. In de lich…
Kringloop en tweedekanswinkel in Alphen aan den RijnIn Alphen aan den Rijn zijn er meerdere kringlopen en tweedekanswinkels te vinden. In deze winkels krijgen spullen van a…
Bronnen en referenties
  • http://www.bd.nl/regio/oss-uden-veghel-e-o/veghel/kringloop-mariaheide-verkast-naar-uden-1.5565010
  • http://www.stichtingdebanken.nl/
  • http://www.kringloop-uden.nl

Reageer op het artikel "Kringloopwinkels in Uden: openingstijden en voorzieningen"

Infoteur: Thijs1993
Gepubliceerd: 13-02-2017
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Schrijf mee!