InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Bershka Groningen: Adres, openingstijden en parkeren

Bershka Groningen: Adres, openingstijden en parkeren

Bershka Groningen: Adres, openingstijden en parkeren Op 5 december 2013 is de Bershka vestiging in Groningen geopend. Bershka is een winkelketen voor dames- en herenmode en is het kleinere zusje van de Spaanse winkelketen Zara. De eerste Bershka winkel werd in 1998 geopend in Spanje, en op dit moment wordt er elke week ergens in de wereld een vestiging geopend. Vijftien jaar na de opening van de eerste vestiging heeft de keten meer dan 910 winkels in 64 landen. Het bedrijf verkoopt niet alleen kleding en accessoires, maar zorgt ook voor het ontwerp en de productie ervan.

Dameskleding, herenkleding en accessoires

De winkelkleding heeft een uitgebreide collectie dameskleding, herenkleding en accessoires en staat bekend om zijn betaalbare prijzen. De winkelketen wordt weleens vergeleken met de H&M.

Productlijnen

Bershka vestigingen zijn ingedeeld in verschillende ruimtes. In elk van de ruimtes staat één van de productlijnen van Bershka centraal. De productlijnen zijn gebaseerd op geslacht en leeftijd. Zo is er de lijn BSK, speciaal voor de jongste klanten en de lijn Bershka, voor modieuze vrouwen van iets oudere leeftijd. De lijn Man is, zoals de naam al doet vermoeden, helemaal gericht op de mannelijke klanten. Naast kleding heeft Bershka ook een ruim assortiment van (bijpassende) accessoires en schoenen.

De Groningse vestiging

Adres

De Bershka vestiging in Groningen is gevestigd aan de Vismarkt 27. De winkel heeft een winkeloppervlakte van maar liefst 800 vierkante meter. Voor de (ver)bouw(ing) van de vestiging in Groningen zijn speciaal bouwvakkers uit Spanje gekomen om het pand om te bouwen voor de opening.

Openingstijden

De verwachte openingstijden zijn:
  • Maandag: 12:00 tot 18:00
  • Dinsdag: 09:30 tot 18:00
  • Woensdag: 09:30 tot 18:00
  • Donderdag: 09:30 tot 21:00
  • Vrijdag: 09:30 tot 18:00
  • Zaterdag: 09:30 tot 18:00
  • Zondag: Gesloten

Aan bovenstaand overzicht kunnen geen rechten worden ontleend.

Parkeren

In de stad Groningen zijn buiten de ring verschillende parkeergarages te vinden. De dichtstbijzijnde parkeergarage bevindt zich midden in het centrum (Pelsterstraat 15). Je betaalt hier 0,40 voor 10 minuten of 22,00 per dag (prijspeil 2013). Parkeergarages die ook in de buurt liggen zijn onder andere parkeergarage Ossenmarkt en parkeergarage Oosterpoort. De tarieven voor deze parkeergarages zijn 1,00 per 22 minuten of 23,00 per dag. Op internet kun je vlak voor aankomst in de stad bekijken hoeveel parkeerplekken er nog voor de betreffende parkeerplaats beschikbaar zijn (www.q-park.nl/nl/parkeren-bij-q-park/per-stad/city/groningen).

Tevens kun je gebruik maken van een van de vijf P+R terreinen aan de rand van de stad. Hier kun je gratis of relatief goedkoop parkeren en vervolgens met de bus rechtstreeks naar het centrum gebracht worden.

Andere Bershka vestigingen

Andere Bershka vestigingen in Nederland vind je in:
  • Almere - Stadshart Almere
  • Amersfoort - Forecast
  • Amsterdam - Kalverstraat 65-67
  • Amsterdam - Nieuwendijk 164
  • Arnhem - Vijzelstraat 4
  • Den Haag - Spuistraat 56-58
  • Eindhoven - Rechtestraat 18
  • Hilversum - Kerkstraat 6-8
  • Hoofddorp - Marktlaan 5
  • Maastricht - Grote straat 54
  • Rotterdam - Lijnbaan
  • Tilburg - Pieter Vreedeplein

Webshop

Naast de meer dan 900 vestigingen wereldwijd heeft Bershka ook een uitgebreide webshop waar je alle artikelen kunt bestellen. De bestelling kan op drie manieren verzonden worden. Ten eerste kun je ervoor kiezen je bestelling af te laten leveren in de dichtstbijzijnde vestiging. Dit is gratis. Daarnaast kun je je bestelling thuis laten bezorgen voor 3,95, ongeacht het aantal artikelen dat je hebt besteld. Dit duurt tussen de drie en vijf werkdagen. Wil je je bestelling zo snel mogelijk in huis hebben (binnen een tot twee werkdagen)? Kies dan voor verzending met express post voor 9,95, ongeacht het aantal artikelen dat bezorgd moet worden.
© 2013 - 2017 Marrie123, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.bershka.com
  • www.groningen.nl/parkeren
  • http://www.q-park.nl/nl/parkeren-bij-q-park/per-stad/city/groningen

Reageer op het artikel "Bershka Groningen: Adres, openingstijden en parkeren"

Infoteur: Marrie123
Laatste update: 24-03-2014
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Schrijf mee!