InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Vingino: outlet adressen, kortingscodes en wanneer sale?

Vingino: outlet adressen, kortingscodes en wanneer sale?

De kinderkleding van Vingino is uitermate populair. Er zijn mogelijkheden om je Vingino producten met flinke kortingen te kopen, bijvoorbeeld in een outlet store, online, met een kortingscode of tijdens de uitverkoop. Lees onderstaand alles over Vingino, over waar de outlets zitten, wanneer de sale plaatsvindt, waar je kortingscodes kunt vinden enzovoorts.

Vingino

Vingino is opgericht in 2001 in Nederland. Vingino produceert artikelen voor kinderen, zowel voor jongens en meisjes. De producten kenmerken zich door het stoere en modieuze uiterlijk. Vingino heeft de volgende productgroepen:
  • Jongenskleding en meisjeskleding zoals broeken, shirts, jassen, enzovoorts
  • Schoenen
  • Ondergoed
  • Nachtkleding
  • Brillen
  • Mode accessoires zoals mutsen, handschoenen, tassen, riemen, enzovoorts

Outlet stores Vingino

Vingino heeft in Nederland diverse outlet stores waar de producten tegen gereduceerde prijzen worden verkocht. Meestal betreft het restvoorraden van kleding van de vorige collectie of samples. De kortingen kunnen oplopen tot wel 50 - 70%. Onderstaand zijn verschillende outlet winkels weergegeven. Ook de online outlet opties worden benoemd.

Outlet store Vingino Batavia Stad Lelystad

De adres- en contactgegevens van deze winkel zijn:
  • Adres: Bataviaplein 271
  • Postcode en stad: 8242 PV Lelystad
  • Telefoonnummer: 0320-411354

Outlet store Vingino Designer Outlet Roermond

Ook in Roermond is een groot outletcentrum gevestigd waar Vingino een eigen winkel heeft. De adresgegevens en contactgegevens van deze winkel zijn:
  • Adres: Stadsweide 476
  • Postcode en stad: 6041 TP Roermond
  • Telefoonnummer: 0475-330143

Rosada Fashion Outlet Roosendaal en Maasmechelen Village (België)

Bij deze twee outlet centra zijn geen Vingino outlet winkels aangesloten.

Online

Verschillende websites zoals Limango.nl, Kleertjes.com, deBijenkorf.nl, enzovoorts hebben een eigen outlet sectie. Hierin worden zeer regelmatig ook producten van Vingino verkocht met flinke kortingen. Het voordeel is dat je niet eens de deur uit hoeft, de producten worden thuisbezorgd. Wie even zoekt via een online zoekmachine zoekt vindt al snel de beste aanbiedingen. Typ bijvoorbeeld 'Vingino outlet' of 'Vingino sale' in.

Wanneer sale Vingino?

Zoals al eerder aangegeven verkoopt Vingino haar producten via een groot aantal bekende en minder bekende winkels en winkelketens. Wanneer producten dus in de sale of uitverkoop gaan is afhankelijk van de winkel of winkelketen die de producten verkoopt. Een exacte datum is daarom niet aan te geven. Toch vinden uitverkoopperiodes vaak ongeveer gelijktijdig plaats. Een voorbeeld hiervan zijn de zomersale en wintersale. Deze vinden voor kleding, schoenen en andere mode meestal plaats in juni en juli (zomersale) en december en januari (wintersale). De exacte startdatum varieert enorm per winkel(keten). Er zijn winkels die hun wintersale bijvoorbeeld al eind november starten, terwijl andere ketens zelfs tot na de kerst wachten. Een overzicht van exacte startdatums van de uitverkoopperiodes van grote winkelketens is hier te vinden.

Kortingscodes Vingino

Wil je Vingino producten met nog meer korting kopen? Probeer dan gebruik te maken van een kortingscode. Met een kortingscode is het mogelijk om tijdens het afrekenen in de winkel of online korting te krijgen. In dit artikel lees je alles over hoe de kortingscodes werken en waar je ze kunt vinden.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.vingino.com

Reageer op het artikel "Vingino: outlet adressen, kortingscodes en wanneer sale?"

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 25-10-2013
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Modemerken
Schrijf mee!