InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Primark Heerlen: adres, openingstijden en parkeren

Primark Heerlen: adres, openingstijden en parkeren

Primark gaat mogelijk in Heerlen een filiaal openen. Je leest in dit artikel alles over Primark Heerlen, zoals het adres, waar je kunt parkeren, of de winkel met de trein bereikbaar is, wat de openingstijden zijn, wanneer koopavond en koopzondag is, enzovoorts.

Primark

Primark bestaat al sinds 1969 toen in Dublin de eerste winkel haar deuren opende. Sinds enkele jaren is Primark ook in Nederland te vinden en er zijn nog diverse nieuwe filialen gepland. Een van de filialen is gepland in het Limburgse Heerlen. Het assortiment van Primark spreekt velen aan. Voor zowel mannen, vrouwen en kinderen zijn er schoenen, kleding en andere mode accessoires te koop. Wat Primark onderscheid van andere modeketens zijn de lage prijzen. De combinatie van modieus en gunstig geprijsd zorgt ervoor dat Primark nog steeds aan populariteit wint. Ook online is Primark populair, zie ook Primark webshop: online kopen Primark mode.

Adres en contact

Primark Heerlen wordt mogelijk gehuisvest in het nieuwe Schinkelkwadrant Zuid (De Plu). De winkel zal een oppervlakte krijgen van circa 6000 vierkante meter. Voordat de opening kan plaatsvinden zal het pand nog flink verbouwd worden. De geplande opening is momenteel onbekend omdat er nog onduidelijkheid bestaat over de grote verbouwing van het winkelcentrum.

Bereikbaarheid

Heerlen maakt onderdeel uit van Stadsregio Parkstad Limburg en is het best te bereiken via de snelwegen A76 en A79. In de directe nabijheid van waar de winkel zijn drie Q-Park parkeergarages gehuisvest, namelijk aan de Apollolaan 11, Uilestraat 3 en Stationstraat 28. Wie met de trein reist moet uitstappen op treinstation Heerlen Centraal. Van daaruit is het slechts enkele honderden meters lopen naar het winkelcentrum. De bushalte Stadschouwburg aan de Geerstraat bevindt zich direct bij het winkelcentrum. Fietsers kunnen eenvoudig direct bij het winkelcentrum hun fiets stallen.

Openingstijden Primark Heerlen

Momenteel is het nog niet bekend wat de exacte openingstijden zullen zijn van Primark Heerlen. Te verwachten valt dat ze dezelfde openingstijden zullen hebben als het grootste deel van de winkels in Heerlen. De gangbare openingstijden in Heerlen zijn als volgt:
  • Maandag: 13.00 - 18.00 uur
  • Dinsdag: 9.30 - 18.00 uur
  • Woensdag: 9.30 - 18.00 uur
  • Donderdag: 9.30 - 21.00 uur
  • Vrijdag: 9.30 - 18.00 uur
  • Zaterdag: 9.30 - 17.00 uur

Op zondagen is de winkel in principe gesloten. Wel zijn er koopzondagen wanneer de winkel geopend zal zijn van 12.00 tot 17,00 uur. De koopavond vindt elke week plaats op donderdag wanneer de winkel geopend zal zijn tot 21.00 uur.

Werken bij Primark Heerlen?

De komst van een filiaal van Primark in Heerlen betekent ook een impuls voor de werkgelegenheid. De verwachting is dat er circa 200 parttime en fulltime banen zullen ontstaan. Lijkt het je leuk om bij Primark te werken en constant op de hoogte te zijn van de beste koopjes? Houd dan de website van Primark goed in de gaten voor actuele vacatures. Vooral in de maanden voorafgaand aan de opening van de Primark winkel zullen er vacatures voor de vestiging in Heerlen worden weergegeven.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.primark.nl

Reageer op het artikel "Primark Heerlen: adres, openingstijden en parkeren"

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 28-04-2014
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Primark
Schrijf mee!