InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Primark Arnhem: adres, openingstijden en parkeren

Primark Arnhem: adres, openingstijden en parkeren

Primark Arnhem: adres, openingstijden en parkeren In Arnhem heeft Primark een winkel in het oude pand van de Bijenkorf operationeel. Alle informatie over Primark Arnhem zoals het adres, de openingstijden, waar je het beste kunt parkeren, of de winkel met het openbaar vervoer te bereiken is, op welke dag het koopavond is, wanneer de koopzondagen zijn en hoe je kunt werken bij Primark zijn samengevat.

Inhoud

Primark

Wie bij Primark shopt is nooit veel geld kwijt. Primark staat bekend om de uiterst lage prijzen die ze rekenen voor hun kleding, schoenen en andere mode artikelen. De artikelen die Primark verkoopt zijn zowel voor vrouwen, mannen en kinderen. Primark timmert de laatste jaren steeds harder aan de weg. Tot 2008 waren er nog alleen maar winkels in het Verenigd Koninkrijk en Ierland te vinden. Sindsdien is het hard gegaan, met filialen in heel Europa waaronder Nederland en België. Ook online is het tegenwoordig mogelijk om Primark artikelen te kopen, zie ook Primark webshop: online kopen Primark mode.

Indeling winkel

De winkel heeft een oppervlakte van 5.600 vierkante meter en is verdeeld over twee verdiepingen. De indeling is als volgt:
  • Begane grond: damesmode
  • Eerste verdieping: baby- en kindermode, mannenmode, lingerie, schoenen, huishoudelijke producten

Adres en bereikbaarheid

In Arnhem is Primark gehuisvest in het pand waar voorheen De Bijenkorf was gevestigd. Het pand is gelegen in het centrum van de stad. Het adres van dit pand is Ketelstraat 45, 6811 CZ te Arnhem.

Ligging Primark Arnhem

LegendaA Primark Arnhem
B Treinstation Arnhem Centraal
C Parkeergarages

Auto en parkeren
Arnhem wordt ontsloten door verschillende snelwegen zoals de A15, A50, A325, A12 en A348. Primark Arnhem is straks dus prima met de auto te bereiken. Rondom het winkelgebied zijn verschillende parkeergarages te vinden. De adressen van nabij gelegen parkeergarages zijn de Langstraat 10, Broerenstraat 51 en Velperbinnensingel 2.

Openbaar vervoer
Primark Arnhem is uitstekend bereikbaar via de trein. Het treinstation Arnhem Centraal is op minder dan 10 minuten loopafstand van de winkel gelegen. Op enkele minuten loopafstand van het filiaal zijn enkele bushaltes te vinden zoals Willemsplein, Kortestraat en Velperplein.

Openingstijden Primark Arnhem

De openingstijden van Primark Arnhem zijn conform het overzicht op de website van Primark als volgt:
  • Maandag: 11.00 - 18.30 uur
  • Dinsdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Woensdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Donderdag: 9.00 - 21.00 uur
  • Vrijdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Zaterdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Zondag: 12.00 - 17.00 uur

De koopavond vindt wekelijks plaats op donderdag wanneer de winkel geopend is tot 21.00 uur.

Werken bij Primark Arnhem?

Primark Arnhem heeft circa 400 parttime en fulltime werknemers in dienst. Ook in de toekomst zullen er nog regelmatig nieuwe vacatures moeten worden ingevuld. Dit betreffen zowel fulltime als parttime functies. Alle actuele vacatures zijn op de website van Primark geplaatst. Wanneer je geïnteresseerd bent in het bekleden van een functie wordt er daarom geadviseerd om de website van Primark goed in de gaten te houden. Meer over werken bij Primark lees je in Werken bij Primark: vacatures, solliciteren en carrières.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Primark Duitsland: vestigingen, adressen en openingstijdenPrimark Duitsland: vestigingen, adressen en openingstijdenPrimark staat bekend als een zeer voordelige modeketen. In Nederland wordt de winkelketen steeds populairder. Maar ook i…
Primark Zaandam: adres, openingstijden en parkerenPrimark Zaandam: adres, openingstijden en parkerenDe winkelketen Primark is enorm populair. De laatste mode voor kleding en schoenen en zeer lage prijzen verklaren deze p…
Primark Bremen (Duitsland): adres, openingstijden & parkerenPrimark Bremen (Duitsland): adres, openingstijden & parkerenModieus en voordelig, dat zijn de kenmerken van Primark. In Duitsland nabij de Nederlandse grens zijn ook enkele Primark…
Primark Venlo: adres, openingstijden en parkerenPrimark Venlo: adres, openingstijden en parkerenHet filiaal van Primark in Venlo opende op 23 september 2014 de deuren. Het Primark filiaal was hiermee de eerste in de…
Primark vestigingen, adressen, openingstijden en online shopPrimark vestigingen, adressen, openingstijden en online shopPrimark is een winkelketen die in Nederland hard op weg is om één van de populairste ketens te worden. Primark heeft ves…
Bronnen en referenties
  • www.primark.nl

Reageer op het artikel "Primark Arnhem: adres, openingstijden en parkeren"

Reacties

A. Noniem, 20-10-2014 15:52 #2
Is het nog steeds zo dat er per keer maar 50 mensen naar binnen gelaten worden in de Primark Arnhem? Reactie infoteur, 20-10-2014
Nee dat is niet meer

A. Floranus-Sambo, 08-10-2013 10:51 #1
Super! Een Primark in Arnhem dan wordt de hele Familie uit Ede-Wageningen enorm Blij.
Wij kopen normaal bij de Primark in Rotterdam. Heel erg blij zijn we, en als ik een Baan kan krijgen in de primark dan is mijn Droom iets Compleet!
Hoop snel te kunnen solliciteren.
Vriendelijke groet Familie Floranus-Sambo!

Infoteur: Advies-eb
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Primark
Reacties: 2
Schrijf mee!