InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Primark Arnhem: adres, openingstijden en parkeren

Primark Arnhem: adres, openingstijden en parkeren

Primark Arnhem: adres, openingstijden en parkeren In Arnhem is een vestiging van Primark gepland. Onderstaand lees je alle algemene informatie over Primark Arnhem. Lees wanneer de opening van Primark Arnhem is, op welk adres het filiaal de deuren zal openen, wat de openingstijden zullen worden, waar je het beste kunt parkeren, of de winkel met het openbaar vervoer te bereiken is, op welke dag het koopavond is, wanneer de koopzondagen zijn.

Primark

Wie bij Primark shopt is nooit veel geld kwijt. Primark staat bekend om de uiterst lage prijzen die ze rekenen voor hun kleding, schoenen en andere mode artikelen. De artikelen die Primark verkoopt zijn zowel voor vrouwen, mannen en kinderen. Primark timmert de laatste jaren steeds harder aan de weg. Tot 2008 waren er nog alleen maar winkels in het Verenigd Koninkrijk en Ierland te vinden. Sindsdien is het hard gegaan, met momenteel filialen in Nederland, België, Duitsland, Portugal en Oostenijk. Ook online is het tegenwoordig mogelijk om Primark artikelen te kopen, zie ook Primark webshop: online kopen Primark mode.

Adres Primark Arnhem

In Arnhem is een Primark vestiging gepland in het pand waar momenteel De Bijenkorf is gevestigd. Het adres van dit pand is Ketelstraat 45 te Arnhem, wat gelegen is in het centrum van de stad. De opening van Primark Arnhem zal naar verwachting in het najaar van 2014 zijn.

Bereikbaarheid

Arnhem wordt ontsloten door verschillende snelwegen zoals de A15, A50, A325, A12 en A348. Primark Arnhem is straks dus prima met de auto te bereiken. Rondom het winkelgebied zijn verschillende parkeergarages te vinden zoals aan de Langstraat 10, Broerenstraat 51 en Velperbinnensingel 2. Primark Arnhem is uitstekend bereikbaar via de trein. Het treinstation Arnhem Centraal is op circa 10 minuten loopafstand van de winkel gelegen. Op enkele minuten loopafstand van het filiaal zijn enkele bushaltes te vinden zoals Willemsplein, Kortestraat en Velperplein.

Ligging Primark Arnhem

LegendaA Primark Arnhem
B Treinstation Arnhem Centraal
C Parkeergarages

Openingstijden Primark Arnhem

De Primark winkel is nog niet open, maar naar aller waarschijnlijkheid zal Primark Arnhem de gangbare winkeltijden van de stad Arnhem hanteren. De winkeltijden in Arnhem zijn als volgt:
  • Maandag: 13.00 - 18.00 uur
  • Dinsdag: 10.00 - 18.00 uur
  • Woensdag: 10.00 - 18.00 uur
  • Donderdag: 10.00 - 21.00 uur
  • Vrijdag: 10.00 - 18.00 uur
  • Zaterdag: 10.00 - 17.00 uur

Tijdens koopzondagen zal de winkel geopend zijn van 12.00 uur tot 17.00 uur. De koopavond vindt wekelijks plaats op donderdag wanneer de winkel geopend is tot 21.00 uur.

Werken bij Primark Arnhem?

Primark Arnhem heeft naar verwachting enkele honderden werknemers nodig. Dit biedt werknemers van De Bijenkorf de kans om te solliciteren op een functie bij Primark. Uiteraard kan iedereen reageren op een van de vacatures die gaan komen. De aanwezige vacatures zullen ter zijner tijd op de website van Primark worden geplaatst. Geadviseerd wordt daarom om de maanden voorafgaande aan de opening de website van Primark goed in de gaten te houden. Meer over werken bij Primark lees je in Werken bij Primark: vacatures, solliciteren en carrières.

Lees verder

© 2013 - 2014 Advies-eb, gepubliceerd in Detailhandel (Zakelijk) op . Het auteursrecht van dit artikel en antwoorden op reacties ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Primark Duitsland: vestigingen, adressen en openingstijdenPrimark Duitsland: vestigingen, adressen en openingstijdenPrimark staat bekend als een zeer voordelige modeketen. In Nederland wordt de winkelketen steeds populairder. Maar ook i…
Primark Zaandam: adres, openingstijden en parkerenPrimark Zaandam: adres, openingstijden en parkerenDe winkelketen Primark is enorm populair. De laatste mode voor kleding en schoenen en zeer lage prijzen verklaren deze p…
Primark Bremen (Duitsland): adres, openingstijden & parkerenPrimark Bremen (Duitsland): adres, openingstijden & parkerenModieus en voordelig, dat zijn de kenmerken van Primark. In Duitsland nabij de Nederlandse grens zijn ook enkele Primark…
Primark Venlo: adres, openingstijden en parkerenPrimark Venlo: adres, openingstijden en parkerenPrimark gaat in Venlo een filiaal openen. Je leest onderstaand wat het adres is van Primark Venlo, hoe de winkel bereikb…
Primark vestigingen, adressen, openingstijden en online shopPrimark vestigingen, adressen, openingstijden en online shopPrimark is een winkelketen die in Nederland hard op weg is om één van de populairste ketens te worden. Primark heeft ves…
Bronnen en referenties
  • www.primark.nl

Reageer op het artikel "Primark Arnhem: adres, openingstijden en parkeren"

Reactie

A. Floranus-Sambo, 08-10-2013 10:51 #1
Super! Een Primark in Arnhem dan wordt de hele Familie uit Ede-Wageningen enorm Blij.
Wij kopen normaal bij de Primark in Rotterdam. Heel erg blij zijn we, en als ik een Baan kan krijgen in de primark dan is mijn Droom iets Compleet!
Hoop snel te kunnen solliciteren.
Vriendelijke groet Familie Floranus-Sambo!

Infoteur: Advies-eb
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Primark
Reacties: 1
Schrijf mee!