InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Primark Arnhem: adres, openingstijden en parkeren

Primark Arnhem: adres, openingstijden en parkeren

Primark Arnhem: adres, openingstijden en parkeren Op 30 september 2014 opent Primark de deuren van het nieuwe filiaal in Arnhem. Hiermee komt de voordelige mode binnen handbereik van de bewoners van Arnhem en omstreken. Kom alle te weten over Primark Arnhem. zoals op welk adres het filiaal de deuren zal openen, wat de openingstijden zullen worden, waar je het beste kunt parkeren, of de winkel met het openbaar vervoer te bereiken is, op welke dag het koopavond is, wanneer de koopzondagen zijn en hoe je kunt werken bij Primark.

Primark

Wie bij Primark shopt is nooit veel geld kwijt. Primark staat bekend om de uiterst lage prijzen die ze rekenen voor hun kleding, schoenen en andere mode artikelen. De artikelen die Primark verkoopt zijn zowel voor vrouwen, mannen en kinderen. Primark timmert de laatste jaren steeds harder aan de weg. Tot 2008 waren er nog alleen maar winkels in het Verenigd Koninkrijk en Ierland te vinden. Sindsdien is het hard gegaan, met filialen in heel Europa waaronder Nederland en België. Ook online is het tegenwoordig mogelijk om Primark artikelen te kopen, zie ook Primark webshop: online kopen Primark mode.

Adres en bereikbaarheid

In Arnhem wordt de Primark gehuisvest in het pand waar voorheen De Bijenkorf was gevestigd. Het adres van dit pand is Ketelstraat 45 te Arnhem, wat gelegen is in het centrum van de stad. De opening van Primark Arnhem vindt plaats op 30 september 2014.

Ligging Primark Arnhem

LegendaA Primark Arnhem
B Treinstation Arnhem Centraal
C Parkeergarages

Auto en parkeren
Arnhem wordt ontsloten door verschillende snelwegen zoals de A15, A50, A325, A12 en A348. Primark Arnhem is straks dus prima met de auto te bereiken. Rondom het winkelgebied zijn verschillende parkeergarages te vinden zoals aan de Langstraat 10, Broerenstraat 51 en Velperbinnensingel 2.

Openbaar vervoer
Primark Arnhem is uitstekend bereikbaar via de trein. Het treinstation Arnhem Centraal is op circa 10 minuten loopafstand van de winkel gelegen. Op enkele minuten loopafstand van het filiaal zijn enkele bushaltes te vinden zoals Willemsplein, Kortestraat en Velperplein.

Openingstijden Primark Arnhem

De Primark winkel is nog niet open, maar Primark Arnhem zal de gangbare winkeltijden van de stad Arnhem hanteren. De winkeltijden in Arnhem zijn als volgt:
  • Maandag: 13.00 - 18.00 uur
  • Dinsdag: 10.00 - 18.00 uur
  • Woensdag: 10.00 - 18.00 uur
  • Donderdag: 10.00 - 21.00 uur
  • Vrijdag: 10.00 - 18.00 uur
  • Zaterdag: 10.00 - 17.00 uur

Tijdens koopzondagen zal de winkel geopend zijn van 12.00 uur tot 17.00 uur. De koopavond vindt wekelijks plaats op donderdag wanneer de winkel geopend is tot 21.00 uur.

Werken bij Primark Arnhem?

Primark Arnhem heeft naar verwachting circa 400 werknemers nodig. Uiteraard kan iedereen reageren op een van de vacatures die gaan komen. Actuele vacatures zijn op de website van Primark geplaatst. Ook na de opening van de winkel zullen er nog regelmatig nieuwe vacatures moeten worden ingevuld. Geadviseerd wordt daarom om de website van Primark goed in de gaten te houden. Meer over werken bij Primark lees je in Werken bij Primark: vacatures, solliciteren en carrières.

Lees verder

© 2013 - 2014 Advies-eb, gepubliceerd in Detailhandel (Zakelijk) op . Het auteursrecht van dit artikel en antwoorden op reacties ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Primark Duitsland: vestigingen, adressen en openingstijdenPrimark Duitsland: vestigingen, adressen en openingstijdenPrimark staat bekend als een zeer voordelige modeketen. In Nederland wordt de winkelketen steeds populairder. Maar ook i…
Primark Zaandam: adres, openingstijden en parkerenPrimark Zaandam: adres, openingstijden en parkerenDe winkelketen Primark is enorm populair. De laatste mode voor kleding en schoenen en zeer lage prijzen verklaren deze p…
Primark vestigingen, adressen, openingstijden en online shopPrimark vestigingen, adressen, openingstijden en online shopPrimark is een winkelketen die in Nederland hard op weg is om één van de populairste ketens te worden. Primark heeft ves…
Primark Bremen (Duitsland): adres, openingstijden & parkerenPrimark Bremen (Duitsland): adres, openingstijden & parkerenModieus en voordelig, dat zijn de kenmerken van Primark. In Duitsland nabij de Nederlandse grens zijn ook enkele Primark…
Primark Venlo: adres, openingstijden en parkerenPrimark Venlo: adres, openingstijden en parkerenHet filiaal van Primark in Venlo opent op 23 september 2014 de deuren. Het Primark filiaal is hiermee de eerste in de pr…
Bronnen en referenties
  • www.primark.nl

Reageer op het artikel "Primark Arnhem: adres, openingstijden en parkeren"

Reactie

A. Floranus-Sambo, 08-10-2013 10:51 #1
Super! Een Primark in Arnhem dan wordt de hele Familie uit Ede-Wageningen enorm Blij.
Wij kopen normaal bij de Primark in Rotterdam. Heel erg blij zijn we, en als ik een Baan kan krijgen in de primark dan is mijn Droom iets Compleet!
Hoop snel te kunnen solliciteren.
Vriendelijke groet Familie Floranus-Sambo!

Infoteur: Advies-eb
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Primark
Reacties: 1
Schrijf mee!