InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Primark Zoetermeer: adres, openingstijden en parkeren

Primark Zoetermeer: adres, openingstijden en parkeren

De winkelketen Primark heeft in rap tempo een plek bemachtigd tussen de grote modeketens van Nederland. Primark is één van de weinige modeketens die gestaag door blijft groeien. Primark staat voor trendy mode, schoenen en kleding tegen de laagste prijzen. Daar komt nog bij dat shoppen bij Primark voelt als een dagje uit. Niet voor niets komen er steeds meer filialen van Primark in Nederland bij. Een van deze filialen van Primark is gevestigd in Zoetermeer. Doordat Primark Zoetermeer in een groot winkelcentrum is gelegen is er naast een bezoek aan Primark nog veel meer te beleven op winkelgebied. Onderstaand kom je alles te weten over het adres, de openingstijden, de parkeermogelijkheden, de bereikbaarheid en vacatures van Primark Zoetermeer.

Primark Zoetermeer

De winkel is gevestigd in het overdekte gedeelte van winkelcentrum Stadshart Zoetermeer. Het winkelcentrum bestaat uit ruim 200 winkels en is zeer goed bereikbaar. Je kunt je bezoek aan Primark Zoetermeer dus combineren met een bezoek aan één van de vele andere modeketens die aanwezig zijn in het winkelcentrum. Het winkeloppervlak van Primark Zoetermeer bedraagt bijna 4.000 vierkante meter. De winkel van Primark is zo groot doordat er drie bestaande winkelruimtes en een kantoorruimte zijn samengevoegd.

Adres en contactgegevens

De adres- en contactgegevens van Primark Zoetermeer zijn:
  • Adres: Burgemeester van Leeuwenpassage 2-8
  • Postcode: 2711 JV Zoetermeer
  • Telefoonnummer: 079-3521690

Indeling winkel

De winkel van Primark Zoetermeer bestaat uit twee verdiepingen. Zoals altijd bij Primark is het grootste deel van de winkel ingericht voor dames. De gehele begane grond staat namelijk in het teken van dameskleding, damesmode, cosmetica en sieraden. Ook op de eerste verdieping tref je vrouwenproducten aan zoals schoenen. Andere producten op de eerste verdieping zijn de mannenmode, kindermode, mode accessoires en interieurproducten aan.

Primark

Primark is een modeketen die kleding, schoenen en andere mode accessoires verkoopt voor mannen, vrouwen en kinderen. De winkelketen Primark bestaat sinds 1969 toen de eerste winkel werd geopend in Dublin (Ierland). Het aantal winkels bedraagt reeds al ruim 300 stuks. Het snel groeiende aantal winkels van de modeketen Primark is eenvoudig te verklaren. Er is geen andere modeketen die ook op een dergelijke manier mode koppelt aan lage prijzen. Een van de Nederlandse vestigingen van Primark is die in Zoetermeer. Ook worden er online producten van Primark verkocht, zie ook Primark webshop: online kopen Primark mode.

Bereikbaarheid met auto en parkeren

Primark Zoetermeer is, zoals eerder aangegeven, gevestigd in winkelcentrum Stadshart Zoetermeer. Het winkelcentrum is met de auto het beste te bereiken via de snelweg A12, waarna de bewegwijzering richting het centrum van Zoetermeer en vervolgens Stadshart kan worden gevolgd. Rondom winkelcentrum Stadshart Zoetermeer zijn verschillende parkeergarages gelegen. P2 (Bovenlangs) en vooral P8 (Nederlandlaan) zijn het dichtstbij gelegen. Het tarief van de parkeergarages bedraagt maximaal 11,5 euro per dag. De eerste twee uur zijn zelfs gratis, erna geldt een tarief van 1,5 euro per 54 minuten. Wie dus slechts kort Primark Zoetermeer wil bezoeken is geen geld kwijt aan het parkeren.

Ligging Primark Zoetermeer

Legenda
A. Primark Zoetermeer
B. Station Zoetermeer Centrum West
C. Parkeergarages (dichtsbijgelegen)

Bereikbaarheid met openbaar vervoer

Wie met het openbaar vervoer naar de Primark wil kan gebruik maken van de RandstadRail. Dit tramnetwerk (met verbindingen naar Rotterdam en Den Haag) heeft een halte zeer dichtbij de winkel van Primark, namelijk station Zoetermeer Centrum West. Bij dit station is ook de bushalte Centrum West gelegen, hier stoppen meerdere buslijnen waardoor de Primark ook uitstekend per bus is te bereiken.

Bereikbaarheid met fiets

Wanneer je met de fiets naar de Primark wilt is dit ook een prima optie. Winkelcentrum Stadshart Zoetermeer heeft drie bewaakte fietsenstallingen. De fietsenstallingen zijn te vinden op de locaties Station Centrum West, Noordwaarts en Zuidwaarts).

Openingstijden

Primark Zoetermeer is zeven dagen per week open, je kunt dus iedere dag van de week de winkel bezoeken.De openingstijden van Primark Zoetermeer zijn:
  • Maandag: 11.00 - 18.30 uur
  • Dinsdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Woensdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Donderdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Vrijdag: 9.00 - 21.00 uur
  • Zaterdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Zondag: 12.00 17.00 uur

De koopavond vindt dus elke week plaats op vrijdag wanneer de winkel is geopend tot 21.00 uur. De openingstijden zijn op zondagen van 12.00 - 17.00 uur. Primark Zoetermeer is iedere zondag geopend.

Werken bij Primark Zoetermeer

Primark is in Zoetermeer een grote werkgever, vooral in de modebranche. Er werken bij Primark Zoetermeer honderden werknemers. De meeste van deze werknemers hebben een winkelfunctie, bijvoorbeeld als verkoper. Primark is met enige regelmaat op zoek naar nieuwe werknemers. Wanneer je interesse hebt in een baan bij Primark kan je voor een actueel overzicht van vacatures de website van Primark in de gaten houden. Werken bij Primark: vacatures, solliciteren en carrières beschrijft welke soort banen er zijn en hoe je kunt solliciteren.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Primark Bremen (Duitsland): adres, openingstijden & parkerenModieus en voordelig, dat zijn de kenmerken van Primark. In Duitsland nabij de Nederlandse grens zijn ook enkele Primark…
Primark Duitsland: vestigingen, adressen en openingstijdenPrimark is in Europa doorgegroeid tot één van de meest aansprekende modeketens. Vooral de lage prijzen hebben er voor ge…
Primark vestigingen, adressen, openingstijden en online shopPrimark is een winkelketen die in Nederland hard op weg is om één van de populairste ketens te worden. Primark heeft ves…
Primark Essen (Duitsland): adres, openingstijden en parkerenEen bezoek aan Primark is altijd een leuke onderneming want qua prijzen ben je bijna nergens goedkoper uit dan bij Prima…
Primark Arnhem: adres, openingstijden en vacaturesPrimark is in korte tijd uitgegroeid tot misschien wel de meest geliefde modeketen van Nederland. De winkels zijn altijd…
Bronnen en referenties
  • www.stadshart.nl

Reageer op het artikel "Primark Zoetermeer: adres, openingstijden en parkeren"

Reacties

Patricia van Helden, 18-11-2013 22:40 #2
Geachte heer/mevrouw,
Op vrijdag 15 oktober 2013 rond de middag uren was ik klant bij uw filiaal in Zoetermeer. Ik zag daar dat een medewerkster van de Primarkt bezig was met het afrekenen/helpen van een vrouwelijke klant. Ik zag dat de medewerkster hulp kreeg van de supervisor. De manier waarop deze heer de medewerkster hielp was erg zorgwekkend. Hij behandelde haar zonder enig vorm van respect en leek plezier te nemen in het kleineren/beledigen van zijn collega. Dit deed hij openlijk en in het bijzijn van de klanten. Ik wilde spullen aanschaffen bij Primark maar schrok zodanig van het gedrag dat ik zonder iets te kopen ben weggelopen uit de winkel. Ik zag dat hij Richard heette door middel van zijn naamplaatje. Hoe de medewerkster (kassière) heette kan ik me niet meer herinneren. Ik heb zelf jaren gewerkt in de detail handel met ook zo een soort baas en ik ging soms letterlijk met tegenzin naar mijn werk toe. Ik probeer dit andere te besparen.
Met vriendelijke groet, Reactie infoteur, 19-11-2013
Beste Patricia,
Ik ben zelf niet werkzaam bij Primark, dus ik kan u niet helpen. Wellicht kunt u uw klacht kwijt bij de filiaalmanager in Zoetermeer?
Mvg

Leni Luiten, 24-10-2013 13:11 #1
Mogen er honden in de primark?

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 06-01-2015
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Primark
Reacties: 2
Schrijf mee!