InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Primark Almere: adres, openingstijden en parkeren

Primark Almere: adres, openingstijden en parkeren

Primark Almere: adres, openingstijden en parkeren Primark is een ontzettend populaire modeketen. Primark staat bekend om de lage prijzen voor goede kleding, schoenen en andere mode. Primark heeft meerdere vestigingen in Nederland, onder meer in Almere. Lees hier wat het adres is, wat de openingstijden zijn, waar je kunt parkeren, hoe de Primark met het openbaar vervoer is te bereiken, enzovoorts.

Primark

Het assortiment van Primark is onderverdeeld in herenmode, damesmode, kindermode en interieurproducten. Onder de noemer mode zijn vele producten te scharen zoals kleding, schoenen, modeaccessoires, enzovoorts. Wat Primark kenmerkt zijn de lage prijzen voor de laatste mode, waardoor de populariteit eenvoudig te verklaren is. De van oorsprong Ierse winkelketen Primark mag namelijk met recht een succesverhaal worden genoemd. Sinds de opening van het eerste filiaal in Dublin in 1969 maakt Primark een gestage groei door. De eerste tientallen jaren van haar bestaan werden meer en meer winkels geopend in overige steden in Ierland en Groot-Brittanië. Pas in 2006 werden er voor het eerst buiten deze landen winkels geopend, namelijk in Spanje. De laatste paar jaren zijn er ook winkels geopend in Nederland, België, Portugal, Oostenrijk en Duitsland. Momenteel heeft Primark meer dan 270 winkels en er zijn er nog velen gepland. Primark verkoopt ook online haar mode, zie ook Primark webshop: online kopen Primark mode.

Primark Almere

Een van de filialen in Nederland is de Primark in Almere. Deze vestiging heeft in december 2012 haar deuren geopend. In het vervolg van dit artikel lees je alles over de Primark in Almere.

Adres en contactgegevens
Het adres en de contactgegevens van de Primark in Almere zijn als volgt:
  • Adres: Metropolestraat 11
  • Postcode: 1315 KK Almere
  • Telefoonnummer: 036-5303588

Indeling winkel
De winkel bestaat uit twee verdiepingen. Op de begane grond worden damesmode, lingerie, schoenen en mode accessoires verkocht. Op de eerste verdieping wordt mannenmode en kindermode verkocht.

Parkeren en bereikbaarheid

De winkel is midden in het centrum van Almere gelegen aan de Metropolestraat. Wanneer je met de auto reist zal je het centrum van Almere moeten aanhouden. Met de auto kan je bijna voor de deur parkeren in de Metropolegarage, gelegen aan de Regisseurstraat 1. Ook de Schoutgarage (Schoutstraat 110) en de Regisseurgarage (Regisseurstraat 5) zijn vlakbij gelegen. De kosten bedragen circa 50 cent per kwartier. Betaald parkeren aan de straat is overigens nog veel duurder, dus parkeren in een parkeergarage is aan te bevelen. Wanneer je geen parkeerkosten wilt zal je buiten het centrum van Almere moeten parkeren en vervolgens een eind moeten lopen. Primark Almere is ook prima te bereiken met de trein. Het treinstation Almere Centrum is namelijk op slechts enkele honderden meters afstand gelegen. Je kan ook met de auto naar een ander treinstation in Almere rijden met de auto en daar gratis parkeren, waarna je het laatste deel van het traject per trein naar station Almere Centrum kunt reizen. Wie per bus wil reizen, wordt ook op de wenken bediend. Bij het treinstation Almere Centrum stoppen diverse buslijnen.

Ligging Primark Almere

LegendaA Primark Almere
B Treinstation Almere Centrum
C Parkeergarages

Openingstijden

De openingstijden van Primark Almere zijn:
  • Maandag: 11.00 - 18.30 uur
  • Dinsdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Woensdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Donderdag: 9.00 - 21.00 uur
  • Vrijdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Zaterdag: 9.00 - 18.00 uur
  • Zondag: 12.00 - 17.00 uur

De koopavond vindt wekelijks plaats op donderdag, de winkel is op donderdagen geopend tot 21.00 uur.

Werken bij Primark?

Primark zoekt geregeld nieuwe werknemers. De functies variëren van winkelbediendes tot leidinggevende functies. Een actueel aanbod van vacatures is altijd te vinden op de website van Primark. Meer informatie over werken bij Primark vind je in Werken bij Primark: vacatures, solliciteren en carrières.

Lees verder

© 2013 - 2014 Advies-eb, gepubliceerd in Detailhandel (Zakelijk) op . Het auteursrecht van dit artikel en antwoorden op reacties ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Primark vestigingen, adressen, openingstijden en online shopPrimark vestigingen, adressen, openingstijden en online shopPrimark is een winkelketen die in Nederland hard op weg is om één van de populairste ketens te worden. Primark heeft ves…
Primark Duitsland: vestigingen, adressen en openingstijdenPrimark Duitsland: vestigingen, adressen en openingstijdenPrimark staat bekend als een zeer voordelige modeketen. In Nederland wordt de winkelketen steeds populairder. Maar ook i…
Primark Zaandam: adres, openingstijden en parkerenPrimark Zaandam: adres, openingstijden en parkerenDe winkelketen Primark is enorm populair. De laatste mode voor kleding en schoenen en zeer lage prijzen verklaren deze p…
Primark Bremen (Duitsland): adres, openingstijden & parkerenPrimark Bremen (Duitsland): adres, openingstijden & parkerenModieus en voordelig, dat zijn de kenmerken van Primark. In Duitsland nabij de Nederlandse grens zijn ook enkele Primark…
Primark Venlo: adres, openingstijden en parkerenPrimark Venlo: adres, openingstijden en parkerenHet filiaal van Primark in Venlo opent op 23 september 2014 de deuren. Het Primark filiaal is hiermee de eerste in de pr…
Bronnen en referenties
  • www.primark.nl

Reageer op het artikel "Primark Almere: adres, openingstijden en parkeren"

Reacties

Aylene, 26-03-2014 10:48 #2
Is de Primark in Almere ook open met Pasen of in de vakantie? Reactie infoteur, 27-03-2014
Dat is me vooralsnog onbekend, u kunt het beste het telefoonnummer bellen dat in het artikel staat.

Smit, 01-12-2013 18:30 #1
Mag er een hond naar binnen? Kan iemand mij dat vertellen? Reactie infoteur, 02-12-2013
Beste,
U kunt het best even 036-5303588 bellen. Dat is het telefoonnummer van Primark Almere.
Mvg

Infoteur: Advies-eb
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Primark
Reacties: 2
Schrijf mee!