InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Primark Almere: adres, openingstijden en parkeren

Primark Almere: adres, openingstijden en parkeren

Primark Almere: adres, openingstijden en parkeren De modeketen Primark is ontzettend populair vanwege de lage prijzen die Primark vraagt voor goede kleding, schoenen en andere mode. Primark heeft meerdere vestigingen in Nederland, één van de eerste winkels werd geopend in Almere. Een bezoek aan Primark is altijd een leuke dagbesteding. Primark Almere is eenvoudig te bezoeken vanwege de gunstige ligging. Kom te weten wat het adres is, wat de openingstijden zijn, waar je kunt parkeren, hoe de Primark met het openbaar vervoer is te bereiken en hoe je kunt werken bij Primark Almere.

Inhoud

Primark modeketen

Het assortiment van Primark is onderverdeeld in herenmode, damesmode, kindermode en interieurproducten. Onder de noemer mode zijn vele producten te scharen zoals jurkjes, jeans, lingerie, jassen, denim, schoenen, modeaccessoires, enzovoorts. Primark heeft verschillende merken in het assortiment. De van oorsprong Ierse modeketen is tegenwoordig niet meer uit Nederland weg te denken en opent steeds meer nieuwe winkels. Een overzicht van alle huidige en geplande Primark winkels is te vinden op Primark winkels en toekomstige winkels. Primark behoort inmiddels tot de populairste modeketens van Nederland. Primark zet ook online steeds meer stappen, zie ook Primark webshop: online kopen Primark mode.

Primark Almere

Een van de filialen in Nederland is de Primark in Almere. Deze vestiging opende in december 2012 haar deuren. In het vervolg van dit artikel lees je alles over de Primark in Almere.

Adres en contactgegevens
Het adres en de contactgegevens van de Primark in Almere zijn als volgt:
  • Adres: Metropolestraat 11
  • Postcode: 1315 KK Almere
  • Telefoonnummer: 036-5303588

Indeling winkel
De winkel bestaat uit twee verdiepingen. De totale winkeloppervlakte bedraagt ongeveer 4.000 vierkante meter.. Op de begane grond worden damesmode, lingerie, schoenen en mode accessoires verkocht. Op de eerste verdieping wordt mannenmode en kindermode verkocht.

Bereikbaarheid auto en parkeren

De stad Almere is gelegen aan de snelwegen A6 en A27. De winkel is midden in het centrum van Almere gelegen aan de Metropolestraat. Wanneer je met de auto reist zal je het centrum van Almere moeten aanhouden. Met de auto kan je bijna voor de deur parkeren in de Metropolegarage, gelegen aan de Regisseurstraat 1. Ook de Schoutgarage (Schoutstraat 110) en de Regisseurgarage (Regisseurstraat 5) zijn vlakbij gelegen. De kosten bedragen circa 50 cent per kwartier. Betaald parkeren aan de straat is overigens nog veel duurder, dus parkeren in een parkeergarage is aan te bevelen. Wanneer je geen parkeerkosten wilt zal je buiten het centrum van Almere moeten parkeren en vervolgens een eind moeten lopen. Dit is voor mensen die minder goed ter been zijn waarschijnlijk geen goede optie.

Ligging Primark Almere

LegendaA Primark Almere
B Treinstation Almere Centrum
C Parkeergarages

Bereikbaarheid openbaar vervoer

Primark Almere is ook prima te bereiken met de trein. Het treinstation Almere Centrum is namelijk op slechts enkele honderden meters afstand gelegen. Je kan ook met de auto naar een ander treinstation in Almere rijden met de auto en daar gratis parkeren, waarna je het laatste deel van het traject per trein naar station Almere Centrum kunt reizen. Wie per bus wil reizen, wordt ook op de wenken bediend. Bij het treinstation Almere Centrum stoppen diverse buslijnen.

Openingstijden

De openingstijden van Primark Almere zijn:
  • Maandag: 11.00 - 18.30 uur
  • Dinsdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Woensdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Donderdag: 9.00 - 21.00 uur
  • Vrijdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Zaterdag: 9.00 - 18.00 uur
  • Zondag: 12.00 - 17.00 uur

Koopavond
De koopavond vindt wekelijks plaats op donderdag, de winkel is op donderdagen geopend tot 21.00 uur.

Koopzondag
De winkel is iedere zondag geopend van 12.00 tot 17.00 uur.

Werken bij Primark?

Primark zoekt geregeld nieuwe werknemers. De functies variëren van winkelbediendes tot leidinggevende functies. Om te werken in de modebranche is het uiteraard wel van belang dat je een bepaalde feeling hebt met mode en tevens goed met mensen kunt omgaan. Een actueel aanbod van vacatures is altijd te vinden op de website van Primark. Meer informatie over werken bij Primark vind je in Werken bij Primark: vacatures, solliciteren en carrières.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Primark Bremen (Duitsland): adres, openingstijden & parkerenPrimark Bremen (Duitsland): adres, openingstijden & parkerenModieus en voordelig, dat zijn de kenmerken van Primark. In Duitsland nabij de Nederlandse grens zijn ook enkele Primark…
Primark vestigingen, adressen, openingstijden en online shopPrimark vestigingen, adressen, openingstijden en online shopPrimark is een winkelketen die in Nederland hard op weg is om één van de populairste ketens te worden. Primark heeft ves…
Primark Duitsland: vestigingen, adressen en openingstijdenPrimark Duitsland: vestigingen, adressen en openingstijdenPrimark is in Europa doorgegroeid tot één van de meest aansprekende modeketens. Vooral de lage prijzen hebben er voor ge…
Primark - Goedkope jonge modePrimark - Goedkope jonge modeDe Primark is een winkelketen afkomstig uit Ierland. De winkelketen is razendsnel gegroeid met inmiddels 196 vestigingen…
Primark Essen (Duitsland): adres, openingstijden en parkerenPrimark Essen (Duitsland): adres, openingstijden en parkerenEen bezoek aan Primark is altijd een leuke onderneming want qua prijzen ben je bijna nergens goedkoper uit dan bij Prima…
Bronnen en referenties
  • www.primark.nl

Reageer op het artikel "Primark Almere: adres, openingstijden en parkeren"

Reacties

Amber, 23-10-2014 21:51 #3
Is de primark op alle zondagen open? Want ik ga deze zondag erheen. Reactie infoteur, 26-10-2014
Dat is correct

Aylene, 26-03-2014 10:48 #2
Is de Primark in Almere ook open met Pasen of in de vakantie? Reactie infoteur, 27-03-2014
Dat is me vooralsnog onbekend, u kunt het beste het telefoonnummer bellen dat in het artikel staat.

Smit, 01-12-2013 18:30 #1
Mag er een hond naar binnen? Kan iemand mij dat vertellen? Reactie infoteur, 02-12-2013
Beste,
U kunt het best even 036-5303588 bellen. Dat is het telefoonnummer van Primark Almere.
Mvg

Infoteur: Advies-eb
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Reacties: 3
Schrijf mee!