InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > De Bloemencadeaubon en Nationale Bloemenbon

De Bloemencadeaubon en Nationale Bloemenbon

De Bloemencadeaubon en Nationale Bloemenbon De Bloemencadeaubon en Nationale Bloemenbon zijn cadeaubonnen die je iemand cadeau kan geven. Deze cadeaubonnen kun je besteden bij meer dan 1000 bloemisten in heel Nederland.

De Bloemencadeaubon is een hippe en trendy cadeaubon waar je bloemen mee kan kopen bij bloemisten in heel Nederland. Er zijn 8 verschillende design's verkrijgbaar. Daarnaast heb je ook de Nationale Bloemenbon. Deze Bloemenbonnen kan je bijvoorbeeld iemand cadeau geven als verjaardagscadeau, relatiegeschenk, of als bedankje. Bij iedere bestelling van de cadeaubon is het mogelijk om een persoonlijke boodschap mee te sturen.

Waar kan je deze Bloemenbonnen bestellen?

Bij alle bloemisten in Nederland welke zijn aangesloten bij de Bloemencadeaubon of de Nationale Bloemenbon, kun je een bloemenbon kopen, maar het is ook mogelijk om het via de websites van de betreffende cadeaubonnen te bestellen.

De bedragen die je op de Bloemencadeaubon kan zetten zijn:
  • 10,00
  • 12,50
  • 15,00
  • 17,50
  • 20,00
  • 25,00
  • 30,00
  • 35,00
  • 40,00
  • 45,00
  • 50,00

De bedragen die je op de Nationale Bloemenbon kan zetten zijn:
  • 10,00
  • 15,00
  • 25,00
  • 30,00
  • 40,00
  • 50,00
  • 100,00
  • 125,00
  • 150,00

Inleverpunten

Op deze pagina kan je zien waar je de Bloemencadeaubon bij jou in de buurt zou kunnen inleveren. Wanneer je een Nationale Bloemenbon heb gekregen, kun je op de website van Fleurop kijken voor de inleverpunten. Als je met de Bloemenbon wilt betalen, dan is het ook mogelijk om in delen te betalen. Het restbedrag blijft dan op de Bloemenbon staan voor de volgende aanschaf van een bloemetje.

Saldochecker

Indien je niet weet wat voor saldo er nog op de Bloemencadeaubon staat, kun je dit gemakkelijk bekijken op deze website, rechts op de pagina bij 'Saldo checker'. Je typt het kaartnummer in van je Bloemencadeaubon, daarna vul je de verificatie code in, en dan klik je op 'Check'. Met deze saldocheck kun je ook bekijken tot wanneer de Bloemencadeaubon geldig is.

Wanneer je het saldo wil bekijken van je Nationale Bloemenbon, dan vul je het kaartnummer in op deze website, en klik je op 'Saldo opvragen'.

Lees verder

© 2013 - 2017 Rozanne, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties

Reageer op het artikel "De Bloemencadeaubon en Nationale Bloemenbon"

Infoteur: Rozanne
Laatste update: 28-10-2016
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Schrijf mee!